De inhoud is geladen.

Werken bij gemeente Maasgouw

Werken bij gemeente Maasgouw

Bij gemeente Maasgouw werk je in een ambitieuze organisatie die zich blijft ontwikkelen. In onze organisatie gaan we informeel met elkaar om en zijn de lijnen kort. Iets voor jou? Lees dan de verhalen van onze collega's, de organisatie en reageer op de vacature die past bij jou!

Werken in Maasgouw: dit is onze wereld

In een wereld die nooit stilstaat, beweegt onze organisatie mee. Samen werken we elke dag aan een gemeente die duurzamer, leefbaarder, socialer en groener is voor iedereen. 

Met trots presenteren we onze inspiratiefilm, waaraan collega’s uit alle disciplines van onze organisatie hebben bijgedragen. Want samenwerken, groeien en ontwikkelen zit in ons DNA! Deze film laat zien wie we zijn, waar we voor staan en waarom we doen wat we doen: voor én met de mensen in Maasgouw.

Wat bieden wij?

  • Het Maasgouws Werken als flexibel werkconcept: je werkt waar en wanneer je dit wil en de organisatie je nodig heeft.
  • Je maakt resultaatafspraken met je leidinggevende. Samen maken jullie concreet wat jij doet om de doelen van het team te halen.
  • Je voert de regie over je eigen carrière. Daarvoor kun je gebruik maken van de ruime ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden die wij bieden.
  • Je krijgt een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris, 17,05% individueel keuzebudget (IKB) en een smartphone met abonnement.

Nieuwsgierig?

Het organogram van gemeente Maasgouw is geen traditionele 'hark’, maar een ‘satellietmodel’. Alle teams zijn met elkaar verbonden, de directie bevindt zich in het midden. Dit geeft de integraliteit weer waar wij naar streven. Dat kunnen we alleen maar realiseren door samen te werken. 

We hebben vijf teams in Maasgouw: het fysiek domein, het sociaal domein, BOR (buitendienst) met het wijkteam, Dienstverlening en BSC (Bestuur, Strategie en Control). Hieronder vertellen collega's uit de verschillende teams over hun werk en uitdagingen.

Samenwerking

De gemeente Maasgouw werkt samen met de gemeenten Roerdalen en Echt-Susteren. Alle uitvoeringstaken op het gebied van vergunningen, toezicht, handhaving, participatie, zorg en ondersteuning worden uitgevoerd door Servicecentrum MER. Ook informatisering, HRM en financiën gaat via Servicecentrum MER. Heb je hier vragen over? Bezoek dan de website van Servicecentrum MER.

Zoek je een baan of stageplaats binnen een van deze vakgebieden? Kijk dan voor vacatures op IGOM bij Servicecentrum MER