Mijn Inkomen: uw uitkeringsgegevens
Krijgt u een uitkering, bijzondere bijstand en/of minimaregeling van gemeente Maasgouw? Dan kunt u met Mijn Inkomen gegevens over uw uitkering zelf online bekijken en wijzigingen doorgeven. Op deze pagina leest u hoe u het werkt.
Wat is het?
Mijn Inkomen’ is er voor mensen met een uitkering, bijzondere bijstand en/of minimaregeling. Hier kunt u het volgende doen:
- Uw persoonlijke gegevens inzien en aanvullen
- Wijzigingen in uw situatie doorgeven
- Betalingen bekijken
- Jaaropgaven en uitkeringsspecificaties inzien
- Uw opgebouwde vakantiegeld bekijken
- Inkomstenverklaringen en salarisstroken doorgeven
- Uw gegevens tot vijf jaar terug bekijken
Inloggen met DigiD
Om uw gegevens te bekijken, logt u in met DigiD. Dit is een inlogcode voor websites van de overheid en de zorg. Kijk voor uitleg op de website van DigiD. Een DigiD vraagt u aan via www.digid.nl.
Mijn bewindvoerder regelt mijn geldzaken. Hoe gaat dat met Mijn Inkomen?
Wilt u dat uw bewindvoerder toegang krijgt tot uw account op Mijn Inkomen? Dan kunt u uw bewindvoerder machtigen. U vraagt een machtiging aan via de website van DigiD.
Hoe werkt het?
In het filmpje hieronder ziet u hoe het werkt. Of lees verder onder de video. Klik dan op het +-teken om de tekst uit te klappen.
Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen of hulp nodig bij Mijn Inkomen? Neem dan contact op met het Team Participatie van Servicecentrum MER door te bellen naar 0475 25 59 50.