Bent u tevreden over onze dienstverlening?

Er komt een klanttevredenheidsonderzoek aan. Vanaf november kunt u een sms of e-mail van ons ontvangen met een korte vragenlijst. Dit gebeurt willekeurig, na telefonisch contact met ons of na een baliebezoek, gemaakt via de website.

We horen graag of u tevreden bent met onze dienstverlening, hier komen we alleen achter door het aan u te vragen. Uw antwoorden geven ons inzicht in de aspecten van onze dienstverlening die worden gewaardeerd en ook daar waar ruimte is voor verbetering. Dit gebeurt aan de hand van een korte vragenlijst over de deskundigheid van onze medewerkers, de afhandeling van vragen en de tevredenheid over onze dienstverlening. 

U hoeft zich geen zorgen te maken, de afzender van de sms of e-mail is Gemeente Maasgouw en de berichten voldoen aan alle eisen van de informatiebeveiliging. De onderzoeken zijn anoniem en voldoen aan de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. 

Mocht u  meer informatie willen dan kunt u contact met ons opnemen, door te mailen naar [email protected] of door te bellen naar 0475 85 25 00.