SUN Midden-Limburg voor financiële noodhulp

Aan inwoners met urgente financiële nood die tussen wal en schip dreigen te vallen en niet in aanmerking komen voor bestaande regelingen, biedt SUN Midden-Limburg noodhulp. Hulp- en dienstverleners van mensen met financiële problemen kunnen de aanvraag hiervoor indienen.

De gevraagde ondersteuning kan bestaan uit een gift of een renteloze lening voor zeer uiteenlopende doeleinden, zoals de aanschaf van huishoudelijke apparatuur, kleding, een computer, medische kosten of voor de eerste maand huur of borg.

Over SUN Midden-Limburg

SUN Midden-Limburg geeft deze ondersteuning aan mensen die wonen in de gemeenten Maasgouw, Echt-Susteren, Roerdalen, Leudal en Nederweert. SUN Midden-Limburg krijgt ondersteuning van SUN Nederland. De stichting is een samenwerkingsverband van hulp- en dienstverlenersorganisaties, particuliere donateurs en gemeenten. Zo nodig kan binnen 24 uur financiële noodhulp worden geboden.

Meer weten?

Bezoek de website van SUN Midden-Limburg

Ondertekening SUN
Maandag 3 juni ondertekenden SUN Nederland, SUN Midden-Limburg en de Midden-Limburgse gemeenten de overeenkomst.