Maatregelen na incidenten bij monumentale panden

Na enkele kleine en grote incidenten bij monumentale panden in onze gemeente zijn er samen met de politie en de eigenaren van de locaties verschillende maatregelen getroffen. Op deze manier hopen we te voorkomen dat de panden (verder) beschadigd raken.

Deze kwetsbare plekken worden bijvoorbeeld meegenomen tijdens de patrouilles van politie en handhaving. Ook hebben verschillende eigenaren hekken geplaatst.

We nemen dit soort incidenten zeer serieus en vragen ook uw medewerking en alertheid. Let op verdachte activiteiten in uw buurt en meld deze direct bij de politie. Samen kunnen we de veiligheid in onze gemeente verbeteren en verdere incidenten voorkomen.

Heeft u iets verdachts gezien? Neem dan contact op met de politie via het telefoonnummer 0900 - 8844.